| +Follow || Dashboard |
About Entry Credit

Little Owner



Hello there. I'm Lynda . Please be nice here. No copycathing. No spamming. No harsh word. Follow me i will hit you back :)
Blockquote
....... ♥
09 January 2012 | 0 lover



BLUE  SUPERMAN  


Ohh yeahh , lame kan aku tak update blog nie ? sejak memacam masalah timbul , kemalasan aku nak update blog pon malas nak mampus . Banyak gile dugaan , tempuh jelaa sume nye , nak buat mcm mane kan ? kite kan manusia , so yeahh , banyak laa dugaan nye kan and this is not the main story :)

As korang tahu yg skola dah buka kan ? haishh , bertambah laa busy aku . Tapi kenape ? err , sebab aku dapat kelas 4SN1 , sains tulin . Exactly , happy tak terkate kate , tapi dalam hati , pandai jugak aku ekhh ? hahaha , eee , please laa , nak berpaan melampau lampau , nasib je tu kakak aku cakap . and aku tade laa nak masuk sangat kelas tuhh , aku nak PA je , tapi , dah cikgu tetap kan pulak tuhh . 

Dah kelas sains tuh tape laa , ni jauh dari bestie bestie aku , yg ade Nadiana Munira . Teman teman segossip aku sume dah ke SN2 -.-' haishh , kelas aku ramai yg 7A-8A . kihkih , malu nye aku dalam kelas tuh , senyap je laa , dorang ketawe , aku ketawe ! hahaha , kan nad kan ? tak pernah kite sesenyap tuh kan ? ke azam baru ? kahkah . Ade laa jugak yg rapat dengan aku dalam kelas tuhh mcm Aeina , Fynaz , Nadiah and Saraa .

Duduk dengan dorang sumpah tak boleh concentrated , bising gegile , ombak rindu hape bende sume keluar , tapi dorang sporting , best :> And paling tak best , hari hari ade homework , Ya Allah , sumpah penat gile ,  as mummy cakap , biar susah susah sekarang , senang senang kemudian . Boleh tolong mummy , tolong ayah , tolong family :) Okay mum ! i will do the best for you . I will . I love youu  


Dear Boyfriend , I know i'm too busy with my study . Hopefully , awak dapat memahami sy buat masa ni , and all this is for you , me and my family . Sy nak awak tahu , sayang dan cinta sy terhadap awak tak pernah kurang walau sedikit pun . Sy terlalu sayang kan awak , setiap detik , setiap saat , setiap minit , setiap waktu sy akan merindui awak . Sy tahu awak tgh sakit kan ? hah tu laa , berangan lagi masuk toilet , kan dah mendapat . haishh , bertuah kau biyy . Len kali jalan tuhh berbaik , jgn nak madah berangan kahwin dengan puteri kayangan , Ni hah , puteri kayangan kau kat sini xD Jage diri tu leklok , I sentiasa disisi you , disamping you . Jangan risau , walaupun 2012 sy ade azam baru tapi azam sy untuk mencintai awak setulus , seikhlas hati sy takkan berubah selagi Allah izin kan .  Weeeeeeeeeeee . I Love You sweetheart  

                                                                                                                             

                                                              Love, Lynda  



<--Older Post | Newer Post-->