| +Follow || Dashboard |
About Entry Credit

Little Owner



Hello there. I'm Lynda . Please be nice here. No copycathing. No spamming. No harsh word. Follow me i will hit you back :)
Blockquote
Hihi ♥ ♥
26 January 2012 | 0 lover



2 hari lepas babyboy kita update kan ? k, ni linda pulak update ok ?  Hihi , first of all memang terkejut babyboy update blog . sebab first time kot wan update blog , linda rasa . Alahai comel nye . biy sayang , don't worry bout my feeling . I dah biasa . haha , ayat yg selalu kau dengar . I dah biasa ! Kan you yg cakap lupakan semua tu . The problems is done . Now kita kurang dah bergaduh sebab I malas dah nak bergaduh tapi you mintak kita bergaduh . Memang laa bergaduh boleh memantapkan perhubungan kita ni , tapi , halahai , I tak nak membazir airmata laa . Haha , alasan munasabah dah ni I bagi :) Ohh yeah , lupa tentang gamba kat atas ni :) you post kat wall I kan ? atetete , sweet nyee awak ni . Terharu saya taw taw . Masa baca wall post ni , Ya Allah , indahnye relation kita ni . tapi sebalik nye , tade sape tahu kan sayang ? It's okay , nie sume dugaan . Ego meninggi jgn sesekali . Ingat ! Ego membawa padah . Lastly , saya sayang awak walauapa pun rintangan . Saya akan jaga hubungan kita sedaya upaya saya and saya perlukan kerjasama awak dalam relation kita ni . Itu janji saya kat awak . Sayang , don't betray me . I do love you damn much . Jaga diri . Jatuh bangun sendiri . muahhh 
     


Sincerely , Lynda
<--Older Post | Newer Post-->