| +Follow || Dashboard |
About Entry Credit

Little Owner



Hello there. I'm Lynda . Please be nice here. No copycathing. No spamming. No harsh word. Follow me i will hit you back :)
Blockquote
Today without you #1 ♥
26 March 2012 | 0 lover


# You can't have a better tomorrow if you don't stop thinking about yesterday 


Assalamualaikum and hey buddies . Whoaaa , kat Johor sekarang musim hujan kan ? Asal petang je hujan , asal petang je hujan . Haish , mungkin ke hujan tahu yang kami berlima sedang bersedih ? Mungkinkah ? By the way , kite dah janji ngn Aeinaa yang kite akan cerita dengan dia masa kite kat skola . Ok now , kite nak tunaikan janji laa ni :) Walaupun Aeinaa , tak dapat baca sekarang .Even , tak banyak story . Tapi , kite tetap akan cerita kan jugak . Tape laa , nanti Aeinaa balik , Aeinaa boleh baca . Kan Aeinaa kan ? :) 


 Hari ni , hari pertama Aeinaa tak ada kat dalam kelas tu . Yeah ,  for sure dalam kelas rasa lain macam . Bila Aeinaa ada , dia laa yang paling kecoh . Tapi tadi , bising bising jugak tapi tak macam selalu . Naz nyanyi nyanyi kat dalam kelas . Kena sawan babi maybe -.- Yang Nadia pula , berbual seseorang . Aeinaa , ni buku kau laa apa laa . Kite tercampak *maybe* buku Aeinaa , then dia cakap , " Kau ni sakit tau Aeinaa " K , sah dia memang gila . Sara dengan Nadd dorang still normal lagi . Aku ? Aku try nak happy kan dorang empat :)

Tahu tak hari ni kiteorang asyik sebut pasal kau taw , plus gossip lagi pasal kau . kiteorg ckp kau just propaganda je . hahahaha .weeeeee , mara tak mara tak ? Lagi pun kiteorang anggap kau pergi Umrah . Eh , tahu tak ? Cikgu Syazana dah ajar kitorg Chemistry . Ok , notbad belajar dengan dia . Alhamdulillah , aku dah boleh buat yang balanced balanced tu . Then , tadi cikgu Yaakub ada sebut nama kau . Ingat apa laa tadi , rupa nya dapat amaran , ecehhh , tade laa , bukan amaran . Tapi pasal quiz tu -.- Naz cakap soalan dia susah . Naz hentam buat . Haha .

Fyi , kiteorang gelak ketawe , bukan bermakna kiteorang happy dengan pemergian kau . Kiteorg tak nak kau sedih kalau kiteorg sedih :) Hey baby , kau ok kat sane ? Kite 5 rindukan kau . Bila nak mara mara aku lagi ? Bila nak sentap ngn aku lagi ? Alahai , rindu nya dengan kakak pemes aku sorang nie . Jage diri kat sane , Jangan risau , kiteorang kat sini ok . Aku janji aku jage dieorang bebaik , dorang buat hal aku ngadu kat kau . Hehehehe , Yess ahhh ! boleh buli dorang :) That's all for today sayang :* loveyou much 



Lots of loves , Linda 



<--Older Post | Newer Post-->