| +Follow || Dashboard |
About Entry Credit

Little Owner



Hello there. I'm Lynda . Please be nice here. No copycathing. No spamming. No harsh word. Follow me i will hit you back :)
Blockquote
Without you ♥
23 March 2012 | 0 lover



Assalamualaikum and Hye all . Tajuk kat atas buat gempak rite ? Without you la konon , madah nak jiwang aje kan ? Actually , hari ni kite sedih sangat sangat . Hmm . 


Kite ada sorang bestie merangkap classmate . Nama dia Aeinaa Shida . Dia gedik , manja , comel , baik and dia pandaaaaaaaaaaai . Dia suka sentap dengan kite , dia selalu ajar kite kat dalam kelas kalau kite tak paham . Plus , Aeinaa suka sangat perasan yang dia tu famous . Ok , kau memang famous . Kakak pemes laa kate kan . Dulu , kite tak satu kelas dengan dia , dia kelas MK , budak pandai laa katekan . wuuuuu budak 8A's . Masa mula mula jumpa dia , secara jujurnya , kite tak suka sangat dengan dia , sebab dia terlalu annoying dengan kebisingan dia tu and kegedikan dia -.- . Tapi , makin hari kite makin rapat dengan dia . First first ingatkan dia gedik , tapi act kegedikan dia tu comel . Alahai , happy go lucky je hari hari . 

In 2012 , kite satu kelas dengan dia , kite semeja dengan dia , start dari tu , She's became my bestfriend sampai laa hari ni  . Tapi , hari isnin , 26 Mac , she will leave me , Nadiana , Fynaz , Nadia , Saraa . Ok , the truth is , semua tak nak kau pergi . Nak aje aku cakap jangan pergi . Tapi , apa kiteorng boleh buat . Haishh , nanges nanges aku type ni . Sape nak sentap ngn aku lagi ? Sape nak kacau aku lagi ? Sape nak tolong aku lagi ? Sape nak panggil aku gemok lagi ? Sapeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? Even aku baru rapat ngn kau , tapi aku tak boleh bayangkan kalau kau tak ada dengan kiteorang , cause kau yang paling kecoh kat meja tu . Mungkin bila kau tak ada , semua senyap je . Tak best laaaaaaaaaaaaagi dah kelas tu . Kau janji sebulan je kan kau pergi ? Aku , Naz , Nadd , Nadia ngn Saraa tunggu kau taw . Kau cakap kat sane best , standby aku hantar hantu raya suruh dia tidur sebelah kau . Kesah apa aku ? :( We will miss you Aeinaa :'( Pergi laa kau kat MRSM kau tu ! Aku sentap dengan kau :'(


Dear Aeinaa sayang , aku minta maaf as apa yang dah buat kau sentap or apa apa laa kan , sorry :( Kat sane jage diri taw . Kiteorang sayangkan kau . Kat sane jangn degil degil , control ayu sikit . Jangan lupakan kiteorang yang comel comel nie :'( Hopefully , kau balik SMKK balik . Tempat kau , aku dengan Naz jaga kan , tade sape boleh gantikan kau . I love you effing much Aeinaa :'( 

Lots of love , Your bestfriend ,Linda 



                                                            






<--Older Post | Newer Post-->