| +Follow || Dashboard |
About Entry Credit

Little Owner



Hello there. I'm Lynda . Please be nice here. No copycathing. No spamming. No harsh word. Follow me i will hit you back :)
Blockquote
Happiness is a perfume ♥ ♥
22 March 2012 | 0 lover


Assalamualaikum you alls . Hey , sejak break dengan Wan , kite dah lame tak update kan ?  Sorry guys , I'm too busy with my homework . Lame kan tak story morry , bersweet bagai kat blog ni . Rindu tak ? Rindu tak ? cakap laa ya -.- K,actually kan , kite tgh buat homework ni . Curi curi update blog . Haha , so , that's all guys . When i'm free i'll spend time with blogging kay . Lots of love ♥


Dear my lovely girlfriend , Nadiana Munira . Aku minta maaf as apa yang aku buat kat kau , salah aku . Everybody has their own mistake . I'm not a perfect girl :( Please do forgive me sayang . Depan kau , aku buat buat happy , tapi dalam hati ? Haish , sape tahu ? Allah je laa yang tahu . Tapi , now , kau dah ada Eka balik , hey ! come on ! She's back :) Be happy with her . Kau dah tak perlukan aku lagi :( Me love you damn much baby . I'm gonna miss our memories . Mungkin aku dah ok ngn kau , tapi , aku bukan yang dulu lagi . Takecare sayang . 

Lots of love , Linda




<--Older Post | Newer Post-->